שאלות נפוצות

לתשומת לבכם - דף השאלות הנפוצות יעודכן מעת לעת, לכן חשוב שגם בעתיד תחפשו תשובות בדף זה בטרם תפנו אלינו.
+
שאלות כלליות
איך נרשמים?
בעמוד הראשי של האתר ישנו כפתור "משתמש חדש". לוחצים עליו,
ובדף שמתקבל בוחרים שם משתמש, סיסמה וממלאים פרטים אישיים.
זה הכל - מאותו רגע אתם חברים מו המניין. פשוט, לא?
הרישום עולה כסף?
אפילו לא אגורה אחת!
כל אחד יכול להיות חבר באתר והרישום אינו כרוך בתשלום.
שכחתי שם משתמש או סיסמה, מה עלי לעשות?
כדי לקבל את סיסמתך למייל איתו נרשמת, לחץ על קישור "שכחתי סיסמה" המופיע בעמוד הבית של האתר. לעמוד הבית לחץ כאן.
+
שאלות בנושאי רישום
האם כל אחד יכול לראות את הפרטים האישיים המלאים שמסרתי בזמן הרישום?
בהחלט לא! הפרטים האישיים המזהים, כגון שם משפחה, מספר טלפון, דואר אלקטרוני
וכו' חסויים למשתמשים אחרים, אלא אם בחרתם למסור אותם למשתמש אחר בעצמכם.
הפרטים היחידים שגלויים למשתמשים האחרים הם שם פרטי ועיר מגורים.
מופיעה הודעה שעלי לכתוב בעברית בלבד למרות שכתבתי בעברית
בשדות "שם פרטי", "שם משפחה", "עיר" מותר להשתמש אך ורק בסימנים הבאים:
א"ב עברי, רווח, -, ', "
מופיעה הודעה: "כתובת דואר אלקטרוני אינה חוקית"
הודעה זו מציינת כי הכתובת האלקטרונית שמסרת אינה חוקית ועליך לשנות אותה על מנת שתוכל ליצור את המשתמש בהצלחה.
לתשומת ליבך - חשוב מאוד למסור את כתובת הדואר האלקטרוני האמיתית.
במידה ותשכח בעתיד שם משתמש או סיסמה, זו הדרך היחידה לקבלם.
+
שאלות בנושאי תפעול
איך מחפשים בני זוג?
נכנסים למערכת עם שם המשתמש והסיסמה שלכם.
בתפריט הראשי ישנו כפתור "חיפוש בני זוג". לאחר שלוחצים על הכפתור,
מתקבל דף בו בוחרים את המאפיינים של בן/בת הזוג הרצוי ומבצעים
חיפוש ע"י לחיצה על הכפתור "התחל חיפוש" שבתחתית הדף.
איך שולחים הודעות?
ניתן לשלוח הודעות למשתמשים אחרים בשני אופנים:
א) מבצעים "חיפוש בן/בת זוג", נכנסים למסך "פרטים נוספים" של המשתמשים
שעלו בחיפוש ומשם שולחים הודעה למשתמש.
ב) במידה ומשתמש אחר שלח לכם הודעה, ניתן להחזיר לו תשובה מתוך המסך
בו תקראו את ההודעה שנשלחה אליכם.
איך משנים פרטים אישיים?
על מנת לשנות את פרטיך האישיים יש להכנס לחשבון וללחוץ על הכפתור
"עדכון פרטים" שבתפריט הראשי.
איך מבטלים/מקפיאים פרופיל?
על מנת להקפיא את המנוי בבליינד-דייט (וע"י כך להפסיק להופיע בחיפושים של משתמשים אחרים),
הכנסו למסך "עדכון פרטים" ושנו את סטטוס המנוי מפעיל למוקפא.
בכל רגע שתרצו תוכלו לשנות את הסטטוס חזרה לפעיל ולהשתמש שוב בשירותי האתר.

המערכת תמחק באופן אוטומטי מנויים מוקפאים לאחר תקופה מסויימת של חוסר פעילות
-- מחיקת המנוי לא מתבצעת באופן מיידי כאמצעי למניעת אפשרויות שונות של שימוש לרעה באתר.
אני מנסה לשלוח תמונה ומתקבלת הודעה שתמונתי כבר קיימת במערכת
הודעה זו מתקבלת כאשר כבר שלחת את תמונתך לאחרונה, אך היא עדיין ממתינה לטיפול ולצירופה לכרטיסך.
במקרה כזה, יש להמתין עד שהתמונה הקודמת תטופל ורק אז לשלוח את התמונה החדשה.
כניסה לחברים
דואר אלקטרוני
 
סיסמא
 

:אני

:מחפש

:גיל מ

:עד

:אזור

 

:איתור חבר